Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 14:47   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo+Trening

Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.

Spesielt styrketrening vil føre til at vekttapet uteblir, men etter noen uker vil buksestørrelsene gradvis bli mindre. Styrketrening er mye mer effektivt for å legge på seg muskelmasse enn utholdenhetstrening, muskelmasse er viktig spesielt ift diabetes\metabolsk syndrom siden insulinfølsomheten økes betraktelig.

Det kan jeg skrive under på, har hatt stillstand i vekta siden februar i fjor (har gått på lavkarbo siden november 2009). Begynte med en ganske så strikt diett og mye trening her i mars (etter at jeg var ferdig med nesten 4 ukers influensa ) og vekta rikka seg ikke. Nå har jeg så smått begynt å se bevegelse i vekta, ikke mye, men jeg skal si kroppen har forandra seg. Har ikke vært så nøye med å måle og sist jeg målte livvidden var jeg veldig oppblåst så det ble nok litt feil. I dag tok jeg på meg en kjole som for noen mnd siden satt ganske stramt rundt livet men nå sitter perfekt. Vekta er fortsatt ikke særlig endret.

Dette viser vel igjen at det er vel så viktig å fokusere på cm fremfor kg og jeg har endelig kommet dit hen siden jeg ser hvilke resultater jeg får. Jeg sa også til min PT at det gjør ingenting om jeg bygger muskler, jeg kan godt være like "stor" som jeg er nå bare det er faste muskler. For meg handler det ikke bare om å gå ned i vekt også være skikkelig slæskete, Jeg vil være slank, fast i fisken og i god form (ryggen trenger det). Rompa bare må holde blyanttesten for at jeg skal bli fornøyd

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat