Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 22:26   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Når høykarbo er eneste som frister...

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

For tiden er høykarbomat det eneste som frister. Knekkebrød, skiver, hvit ris, frukt, is...

Jeg blir kvalm og brekker meg av alt proteinrikt - kjøtt, fisk, meieriprodukter og egg... Litt salat går det til nøden an og få ned.

Fins det noe enkelt man kan stappe i seg for å få næringen og noenlunde riktig fordeling, uten å måtte spise flere måltider med mat pr dag? Tenker da kun for å få i seg den næringen man trenger. Hadde det bare fantes en pille man kunne ta tre ganger daglig, med perfekt fordeling og mengde av næring Ville vært perfekt for slike perioder der man har lyst å kutte ut alt, men vet at man er nødt å spise for helsa sin del.

Kyllingsuppe er supert når apetitten er på bånn!
4kyllingfileter 1 løk
(valgfritt 2 bokser mais)
2 røde paprika
1 purre

1 liter hønsebuljong (2 stk. buljongterninger)
2-4 ts karripulver
1-2 ts garamasala
Creme Fraische
Salt + pepper

Slik gjør du: Fres kylling og grønnsakene.Lag hønsebuljong og legg oppi kylling, grønnsaker.Kokes i 20 min.Bland inn tilslutt 1 boks Creme Fraische

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat