Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 12:57   #1
lillemy01
Medlem

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
lillemy01 er på en erverdig vei
Unhappy

Vekta mi vil ikke ned

Ja hei alle sammen jeg er jo ny her begynnte på ketolyse k uren for ca tre uker siden. Jeg følger kuren ganske så slavisk og har ikke detti ut av ketose siden jeg begynnte. Jeg er rundt 160 høy og veier 80 kg. Så ja jeg er ganske så overvektig med en bmi på fedme. Men jeg gikk fint ned 1 kilo og der stoppet det opp rett og slett og har altså ikke gått ned mere en 1 kilo. HVORFOR? Har nesten lyst til å gi opp hele greiene. Jeg spiser ofte omelett eller lignende til frokost. Så CC eller annet til lunsj så vanlig middag kjøtt og grønnsaker saus osv. Drikker kun vann (dog litt lite sjeldent jeg greier å drikke over to liter) Spiser litt kunstig søtning da sukrin. Drikker ikke noe med kunstig søtning. Jobber skift og spiser derfor ofte sent på kvelden etter klokken ti. Kan det ha noe med saken å gjøre? Kan noen please se på dette? Jeg elsker smør feks og ofte slikker jeg i en skje med smør osv og drikker ofte eggmelk til ett av måltidene drikker lite kaffe kansje 3 ganger i uken og har kun drukket alkohol en gang siden jeg begynnte og da også ett bitte lite glass.

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat