Tusen takk!
Å, jeg blir så glad når jeg ser alle de gode svarene og de gode tipsene! Panikken har roet seg flere hakk allerede. Jeg har vel innsett at et opptreningsopphold er litt i det blå, men tett støtte og oppfølging fra legen og slikt er mulig!
Nå håper jeg bare at spiren sitter som støpt der inne, og vokser og er frisk og sunn som den skal være...
Nerthus: Legen er første pri, det er sikkert! Det ser kanskje ut på papiret som om jeg spiser mindre enn jeg egentlig gjør. Men jeg er enig i at frukta nok er med på å gjøre meg mer sulten. Jeg prøver å finne en balanse der, akkurat nå spiser jeg det jeg vil av frukt, så lenge jeg kutter ut alt mel og sukker. Godt tips med bær og krem!
Heidilla: Spennende å høre om de tilbudene som fins, som du sier er det i alle fall viktig å ta saken i egne hender!
Modezty: Tusen takk, jeg skal sjekke ut de linkene nærmere! Fastlegen skal jeg høre med, kanskje jeg kan sjekke ut Hexeberg også!
Señora: HMS-senteret, sier du? Det har jeg aldri tenkt på før! Takk for tipset!
Carisma: Kjekt å høre at andre får det til på lavkarbo. Så kjekt! Jeg kommer nok også til å lande på et Lindberginspirert kosthold. Godt å høre at man kan følges tett opp fra sykehuset. Jeg skal høre med fastlegen hvordan vi kan gjøre det her.
Dagens meny:
Frokost: 1 Fiberrik med 40 g smøreost, 2 biter fetaost, 40 g kalkunpålegg og litt agurk, 3 bringebær
Lunsj: Salat med hermetisk kylling, fetaost, oliven, hvitløk, vinegrette
Mellom: Atkinsbar
Middag: Bratwurst med grønnsaker og blomkålmos
Kvelds: Shake med bær, proteinpulver, linfrøolje og hvetegress
Ellers er formen fin, jeg er bare veldig, veldig trøtt hele tida. Må passe på å få i meg folat og andre tilskudd, det har jeg sløvet litt med i det siste.