Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 13:37   #8
lillemy01
Medlem

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
lillemy01 er på en erverdig vei

Sv: Vekta mi vill ikke ned:(

Opprinnelig lagt inn av LenaBeatrice, her.

Du skriver at du følger kuren "ganske så slavisk". "ganske så" kan jo skjule en del....

Hva mer enn cottage cheese spiser du til lunsj? cottage cheese er jo magert.
Hva er sausen til middagen?
Er du sulten når du spiser en skje med smør?
Er det behov for eggemelk til måltidet?

Hvorfor jeg skrev cc feks er at viss jeg er ute og jobber og ikke har tilgang til noe annet mat som jg kan spise i farten så kjøper jeg en boks med cc og spiser det. Som regel består sausene mine av fløte krydder og litt jbkm for tykning. Jeg er veldig glad i smør og kan finne på å spise til dessert eller bare hviss jeg gr forbi Men eggmelken har jeg ofte drukket til maten når jeg skall på jobb slik at jeg slipper å spise på jobb. Jeg jobber ikke hver dag og siden jeg jobber skift med ett veldig varierte arbeidstider alt fra tre om morningen til sent på kvelden så er det veldig vanskelig å planlegge måltidene for meg. Ofte ender det med at jeg spiser middag veldig sent på kvelden desverre tror nok noe av synderen ligger der. Tilsammen i dag har jeg spist
Fett88 %Protein9 %Karbohydrat3 %

Hvordan er det? til lunsj og middag i dag lager jeg kjøttdeig tomat saus med squash og brokkoli lasagn (som jeg fant på i farten hva vi har i kjøleskapet). Det blir vel hva jeg spiser til resten av dagen.

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat