Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 14:39   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: For mye protein

Opprinnelig lagt inn av Snopoman, her.

hei
jeg ender alltid opp med for mye protein pr dag masse fett og masse protein, karbohydrat har jeg ingen problemer med å holde meg unna...nesten så jeg får i meg forlite (går det an?altså, er det "farlig"?)
hva er konsekvensen av å få i seg for mye protein? men, hvordan i all verden kutte ned på det????
min dag kan se sånn ut:

2 egg+ 2ss kremfløte+ himalayasalt+2ss bremykt= eggerøre
ca 50 gr røykelaks el 3 striper bacon(nordfjord kjøtt)

div middagsrester el kylling-salat-kjøtt med isberg, agurk, paprika, mais, rødløk, tomat og dressing

kyllingsnadder/biffsnadder/ostelasagne/ 1 kottelett (svin) med enten fløtegratinerte grønsaker el salat som til lunsj.... kjøttet alltid kokt med kremfløte eller creme fresh

snack kan vere en mørsnabb (tørket mør/spekemat) eller 6-8 jarlsberg osteskiver+ to bogskinke skiver, varmet i mikro m litt ketchup

noen synspunkt noen?
takk

Du skal spise en del protein før det er farlig altså. Men for mye protein kan enten hemme eller booste vektnedgangen din, alt etter hvordan kroppen din reagerer.

Men hvor er ALT proteinet ditt da? Ser ut som en vanlig dag for meg.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat