hehe... vurderer de kostholdsregistreringa i forhold til rådene? Det er litt kjipt da:P jeg er frisk som en fisk med spiser LCHF. De liker nok sannsyneligvis ikke min plan da... hehe... Kanskje jeg bør legge om kostholdet i 4 dager haha... Eller vurderes det utifra hvordan man har skrevet og begrunnet det ? Kan tenke meg det kan være en ganske morsom oppgave, håper et LCHF kosthold ikke trekker ned, det er jo bare teit i såfall uff, blir visst aldri tom for spørsmål jeg... hehe... Ja det er litt bakvendt ja men de tenker sikkert at det er lurest å ha EP rett etter GE. Merker sjøl at ting føles mye bedre nå når sommeren nærmer seg! Har vært en utrolig slitsom vinter, men nå er alt myye lysere (både bokstavelig og billedlig ) Tusen takk! det er virkelig siste innspurt nå! Skal levere på mandag! fyyyyy, så deilig det skal bli! Uansett hvordan oppgaven blir :P hehe... Men nå får jeg slutte å bable, og komme meg tilbake til skrivinga.. diskusjonsdelen trenger en real oppussing Lykke til du også, og ta vare på deg selv (skal ikke se bortifra at jeg kommer med flere spørsmål da )