Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 08:43   #3
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Riktig mengde kalorier

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Personlig kan jeg ikke fatte og begripe allt det stresset som er blitt med å regne på allt. Og få allt perfekt i diagram osv.... ( jeg hadde blir stressa av mindre )

Jeg gjorde det som boka anbefaler: Telte karbohydrater i starten til det satt i fingrene. Spiste meg mett til hvert måltid og spiste når jeg var sulten,
Telte ikke en kalori, eller protein.

Og gikk ned i vekt. Og fikk energi. Og hadde det godt. Og stresset ikke i heletatt.
Ble jeg sulten etter en time, ja så spiste jeg. Var jeg ikke sulten, så spiste jeg ikke.
Og grublet ikke på hvorfor det var/er slik. Noen ganger er det bare slik Kroppen styrer mye av dette sjøl.

Så lenge man går ned i vekt, trives og dette virker: Hvorfor forandre på noe som fungerer?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat