Tråd: Fristelser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 11:11   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fristelser!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Alt lovlig søtt, eller søtt generelt, triggrer søtsuget til å fortsette, så med mindre du kutter alt av søtt ut så blir du ikke søstsug fri heller. Jeg er fortsatt i stadiet hvor jeg gir litt F i suget og drikker brus og spiser søtt når jeg vil. Jeg kan kutte det ut når jeg er klar selv hører mye drittslenging om hvor dumt det er å ikke kutte ut søtt med en gang, og andre belæringer om hvorfor jeg MÅ, men jeg kunne ikke ha brydd meg mindre Jeg går ned i vekt, jeg har det ikke travelt, og jeg unner meg søtt når jeg vil. Det er sånn jeg trives, og det er det som gir lyst til å fortsette dietten. En viss frihet.

Jeg syns ikke det er drittslenging å råde folk å kutte ut søtt. Ei heller belæring
Jeg gir de rådene utfra egen erfaring.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat