[quote=Mizaguirre]Det er bare fire dager siden jeg startet med Ketosekuren. I dag har jeg svettet hele dagen, er det normalt å svette så mye??
Har ikke fått ketosestixene ennå så jeg vet ikke om jeg er kommet så mye igang med ketosen.
Hei
Og velkommen.
Jeg må bare beklage, at du ikke har fått stix. Hvis du har bestillt på www.ketolyse.no , skyldes det, at ketolysetabletter har vært utsolgt på grunn av ; ombygging og ferie på tablettfabrikken kombinert med en uventet stor etterspørsel på ketolysepårodukter i sommerferien. Alle ordrer med tabletter blev lagt på is til i går.
I går ettermiddag fikk vi tablettene og alle ordrer fra før 24/8 blev sendt avgårde kl 21 i går kveld. Du har stixene før helgen tipper jeg.
Lykke til med ketolysekuren.
Svettingen vil gi seg etterhvert.Husk mineralvann og evt litt seltin de første ukene, kroppen mister en del salt før den venner seg til ketosen, og uten disse salter blir man trøtt og slapp. Når fettet rundt magen etterhvert forsvinner, vil magemusklene komme til syne, med litt trening i tillegg, vil de bli riktig flotte, se etv billedene i Vi Menn nr 22
Det er litt av en forskjell.
Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen
|