Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 19:16   #1
xRainx
Medlem

xRainx sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
xRainx er på en erverdig vei
Unhappy

Klær og kropp

Jeg føler jeg er så merkelig der... Mange som kan kle på seg hva som helst, og en del er stolt over å være formfull. Jeg har en venninne som har fantastiske former, jeg synes hun er så vakker og misunner henne. Hun går i det som passer henne, og hun er flink i klær som kler hennes kropp.
Mens jeg står foran speilet, ser etter håndtaker og alt som kan stikke ut, livredd for at jeg skal se rar ut, og plager livet av samboeren min med å spørre han om hvordan jeg ser ut. Ikke nok med det, men jeg er ikke så flink i å matche. Var greiere før da jeg bare gikk i sort, men plutselig så går jeg i så mange farger at det ser mer dumt ut.

Nå er jo det på moten å gå i taits. Jeg er vanligvis den som unngår moten, men har prøvd, og det er fantastisk deilig. Men så er det å nistirre i speilet etter "feil". Idag kjefta samboeren min på meg og sa: "Du ser fantastisk ut! GÅ NÅ!". Jeg syntes lårene mine er for store for å gå med sånn lang genser-ting som rekker meg halvveis over lårene, og føler at det klumper seg over leggene.

Jeg synes det er grusomt, når egentlig jeg vet selv at når jeg ser dem som er større enn meg og har mer enn meg går sånn kledd, så legger jeg ikke merke til noe sånt. Ofte ser jeg på klærne og synes det er tøft og fint.
Jeg må snart lære meg å heller være fornøyd med hvordan jeg ser ut, og heller glede meg over nedgangen. Har fått en del kommentarer om at jeg har gått ned!

Noe annet er at jeg burde kjøpe meg nye klær, men tenker hele tiden at "jeg skal snart ned i vekt, så hva er vitsen?"... Så da ender jeg opp med å ikke shoppe... Vil ha dongeribukser, men det er forferdelig vanskelig å finne noe som passer meg. Jeg har store hofter og en diger bakdel, og bukser som passer rundt hoftene er plagsomt vanskelige. Det er jo bare PYTTESMÅ størrelser. Og så er det så ekkelt å handle når man ser syltynne jenter i nærheten. Føler at jeg ikke har noe der å gjøre.
Og når jeg finner noe, så står det en syltynn dame bak disken som nesten drukner når hun skal brette sammen... Huff!

Jeg måtte bare få klage ut litt. Kan være greit av og til å diskutere og snakke om dette emnet, for jeg er vel ikke alene om å føle det sånn. Er sikkert mange i forskjellige former som sliter med å finne noe som de synes at de kler, og noe som de kan gå ut døren med og føle at nå ser de fantastisk ut. Misunner dem som kan. Slik som venninna mi.

xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat