Sv: Den store felles ED-tråden
Hallais alle kjekke ED'ere, nå nærmer det seg for alvor....... neste kontroll hos legen.
Merker jeg gruer meg, noe jeg normalt ikke gjør, for denne gangen vet jeg at vekta er opp siden forrige gang.
Er ikke så redd for hva legen kommer til å si, men heller hva vekta kommer til å vise om fordelingen mellom fettmasse, vann og fettfri masse.
Veide meg i dag selv om det ikke er veiedag, og i tillegg til tante-rød-vannet så har jeg gått opp ca 1kg denne uka 
Vet jeg ikke bør bekymre meg, men kan liksom ikke la vær heller - spørsmålene svirrer;
Er det bare vann? Merker jo at jeg er hoven i beina, så noe vann er det i alle fall
Er det blodtrykksmedisinen som gir vektøkning? Har googlet masse, og finner mange kommentarer om vektøkning med bruk av BT-medisin 
Spiser jeg feil? Har startet matlogg for å se om jeg sniker meg til mat jeg ikke skal ha = ost er allerede avslørt
Spiser jeg for lite? Mange dager blir det 2 kanskje 3 måltider, men jeg er ikke sulten.....
Drikker jeg for mye pepsi max/cola light? JA!!!!
Men alt dette skal tas opp på onsdagens legetime, spesielt dette med BT-medisinen.
Veldig kjipt hvis den faktisk er den største årsaken til oppgangen, for nå har jeg jo helt perfekt blodtrykk.
Først er det imidlertid 17.mai - og da blir det fromasjkake med nøttebunn 

|