Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 21:09   #200
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Eg har vore i konfirmasjon i dag og aner ikkje kva eg har fått i meg av sukker og stivelse... Sosekjøt - skrapa av så mykje som mogleg av sausen. Tok ein liten potet men trur eg lot alt ligge, utan eigentleg å tenke over at eg ikkje smakte. Eg burde nok ha smakt sidan eg forsynte meg, men det rant berre vekk for meg. Åt ein bit av ei gulrot og smakte på litt erterstuing. Kan vel ikkje ha vore så rashakkande gale, når det kjem til kakene vert eg meir usikker. Åt ingen kaker, men det var også skogsbærblanding der, og krem. Lassa på med bær da, litt i overkant av kva eg burde trur eg, og dei var iallfall ikkje sukra, lol. Veldig sure, hehe, skulle hatt ein boks sukrin i veska. Om det no var sukker i kremen (sanneleg ikkje godt å vite, han smakte ikkje overvettes søtt) så kan vel ikkje det ha vore allverdens? Håper eg! Dagen var fole kjekk uansett. Eg har ein knakande flott nevø, og eg fikk sjå att andre nevøar eg ikkje har sett på årevis, det var så fint

Og så mange som sa eg såg bra ut! Det var hyggeleg. "Du må no ha gått ned mange kilo" og "for ein fin topp, den var så bra til deg" og når eg sukkar til svigerinna at eg håper å bli like slank som søstera mi så seier ho at det er eg no vel nesten alt (ånei, det er nok langt unna det, men den fine toppen hjelp nok til med å lure auga, hehehe, ved første blikk med den toppen altså!! ).

No skal eg finne meg nok ein halspastill med halvskumle søtstoff i, og legge meg, natta !!

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat