Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 13:09   #21
Idamortil4
Medlem

Medlem siden: May 2011
Idamortil4 er på en erverdig vei

Sv: Min vei ned med lavkarbo/ketolyse

Da er 3. uke i gang i morgen Og dette går bra!
Så som så med vekta, venter på tanta fremdeles!

Har bakt lavkarbo ostekake i dag, det ble som følger:

150 gr. mandler ristes i ovnen i 10 min på 200 g.
100 gr. valnøtter
1 plate sukkerfri mørk sjokolade smeltet.
100 g. mykt smør
Mandlene ble hakket i foodprosessor, så hadde jeg i valnøttene og hakket de bittelitt. Blandet dette med mykt smør og smeltet sjokolade.

Kremen i midten:

- Gele
- 1 liten boks fløte
- 1 boks rømme
- 1 boks Philadelphia ost
- Litt splenda

Hjemmelaget gele:
3 plater gelatin med 2,5 dl vann og mye sitronsaft og litt splenda, varmet det opp i en kjele. Avkjølte i kjøleskap til geleen var stiv.

Pisket krem, blandet i geleen, philadelphia, rømme og litt splenda.

Gelelokk med jordbær:

- Gele
-Oppskåret jordbær

Laget gele av 1,5 dl. fun light, 3,5 dl vann og 4 plater gelatin. Blandet saften, la gelatinen i kaldt vann til den var blitt myk. Blandet gelatinen med en halv dl. varmt vann. Rørte til det smeltet og blandet i saften.

Så la jeg alt lag på lag i en stor ildfast form og satte i kjøleskapet Skal nytes på 17 mai

I går hadde jeg en super bra sykkeltur ute med mannen. Masse masse kraft i beina, var faktisk kondisen som sviktet.

Ellers har jeg hatt svært lite pms symptomer bortsett fra vannsamling. Lite stress og nesten ingen smerter i kroppen. Vanligvis har jeg så mye stress smerter i kroppen at jeg må gjøre yoga hver dag. Tror kroppen min blir glad for denne maten Kvisene er så og si borte og jeg har hatt kviser siden jeg var 12. Håper det fortsetter!

Twiggy 71.
Jeg spiser ikke noe spesielt rett før eller rett etter trening, jeg bare følger det vi er anbefalt å gjøre: spise når man er sulten. Hvordan går det med vektnedgangen din? Vet du hvor mange kcal du spiser om dagen? Når jeg regner over innimellom ser jeg at jeg fremdeles ligger over 2000 om dagen, litt dumt.

God 17 mai

Idamortil4 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, senere vanlig lavkarbo:) Svar med sitat