kthnkJeg skulle gjerne kunne gått i bukse i strl 42! Det er ikke off topic, for kropp og klær og hvordan man føler seg har mye å si når man er i et forhold. Jeg ønsker at jeg kunne føle meg mer vel i sexy klær, og føle meg mer sexy enn det jeg gjør. Men når jeg skifter så ber jeg samboeren min om å snu seg, eller at jeg skjuler meg, selv om han VIL se... Men jeg føler at det ikke er noe å se på... 157cm Så flott at du har kommet såpass ned! Da må det være superdeilig å shoppe. Tenker selv når jeg kommer i den strl'sen, så kommer garderoben min til å bli sprekkfull. Og jeg er IKKE flink til å kaste klær. Camomilla, Cyan Det skulle ha vært mer rocka/metal-klær for damer med KROPP. Det samme sa samboeren min når vi gikk og kikket litt. "Hvorfor heter det store damer og ikke deilige damer?". Jeg er rock-metal-jente (eller varierer en del), og drømmer om å gå i tøffe skjørt som jeg ser på body map og dragenshule, og de vakre kjolene. *sukke*.... En dag....en dag skal lommeboka mi skrike av tomhet og garderoben fylles til randen av alt det lekre.