Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 15:18   #6
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Fløte eller skummet melk i kaffen?

Opprinnelig lagt inn av Cilli, her.

Tusen takk for svar, begge to. Fløte eller laktoseredusert melk......Prøver kanskje med fløte først. Leste akkurat nå at det ikke er så lurt å spise sodd på 17. mai. Det blir visst for mansge karber fra gulrota og kjøttbollene......Men jeg bare MÅ spise litt for ikke å være uhøflig.... Blir jeg satt langt tilbake, tror dere som har erfaring?

Litt vanskelig å svare på sånne spørsmål uten å vite litt mer om hva slags kosthold du forsøker å følge - "lavkarbo" dekker så mangt. Men om du ikke prøver å leve ketogent - og det tror jeg ikke, siden du refererer til Fedon - så er ikke alt "ødelagt" om du spiser en porsjon sodd en dag, altså. Det blir bare å være klar over at dette ikke kan være hverdagskost.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat