Sv: Maiskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Jeg er litt i tenkeboksen om dagen... Jeg sliter med at jeg har høy syreproduksjon i magesekken (går på veldig høye doser syredempende nå), og har hatt betennelse i spiserøret og en del problemer med dette. Det blir sagt at det kan være pga alt fettet i kostholdet mitt (skaldeman), og jeg begynner å lure på om det faktisk er sant. Problemene startet etter at jeg la om fra generell lavkarbo til skaldemans retning. Problemet er at jeg har fortsatt 10-15 kilo å ta av, og jeg går ikke ned i vekt med mindre jeg spiser slik som skaldeman-retningen tilsier. Jeg mistrives med å ha disse ekstra kiloene på kroppen, selv om jeg er mye mer fornøyd nå enn for 30 kilo siden. Samtidig vil jeg bli frisk.
What to do?
Jeg sliter selv en del med halsbrann, men merket at det roet seg en del når jeg sluttet å røyke. Fettet har egentlig gjort det slik at jeg har mindre halsbrann enn før. Har du tatt slange i halsen og alt det der? Kanskje du ikke går på riktig medisin for deg og din mage?
Jeg skjønner problemet. Hadde du eventuelt kunne kuttet litt ned på fettet og spise oftere? Jeg vet at Skaldemann er veldig kjøttfokusert, så om man bare kutter ned litt på fettet man steker i, og har attåt så kanskje det løser seg?
|