Grunnstønad avslag
Er det flere her inne som har søkt om å få grunnstønad og fått avslag?
Jeg søkte å få grunnstønad for lav karbohydrat holdig mat, og hadde begrunnelse av lege som sa at dette var helsemessig. Og fikk svar at jeg fikk avslag fordi produktene jeg skal ha kan man kjøpe andre steder enn helsekost, det er tullprat, johannesbrødkjernemel kan man ikke få tak i vanlig butikk. Ikke proteinpulver heller. Er flaks at jeg bor så nært Sverige, for sverige har en del mer helsekost relaterte produkter i daglivare enn norge, men det skal man vel ikke gå utifra en søknad? Ikke alle som bor så nærme grensen, dessuten så er det myyyyyyye dyrere for meg å reise enkomst til sverige for kansje en ting også. Den andre grunnen var at jeg ikke trengte å gå på lavkarbo for å slanke meg, så da er det meningen jeg skal fortsette å være overvektig og dø av fedmen tilslutt, om jeg ikke får lavkarbo. Det er det eneste som har hatt vektnedgang. Det skrev legen også tydelig i erklæringen. Var et program på tv om Fedon og han nevnte at man kunne få grunnstønad på de grunnlag jeg ga og bekreftelse av legen. Men får avslag likevel. Hvordan får man grunnstønad da? Noen her som har svar og erfaringer? Husker jeg søkte om grunnstønad før jeg begynte med lavkarbo om å få grunnstønad til glutenfri og melkefri kost, men fikk også avslag der. Selv om det lå med en bekreftelse av lege.

|