Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-11, 23:31   #215
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg røyker ikke, og har aldri gjort det. Jeg har vært inne til gastroskopi, manometri (måling av muskulaturen i svelget og spiserøret) og har hatt 24-timers ph-måling i spiserøret. Jeg går på to forskjellige syredempende, og de hjelper jo. Jeg er mye bedre nå enn jeg var for 7 måneder siden. Men jeg merker at om jeg slutter på de så øker syreproduksjonen. Jeg skal riktig nok inn til en lege på gastrosenteret på st. olavs for oppfølging etter manometrien og ph-målinga. Så får jeg vel høre litt mer om hva de har tenkt. Jeg tør bare ikke si at jeg spiser slik som jeg gjør, fordi jeg vet at de fleste legene er så himla i mot "alt det der fettet" og "mangelen på karbohydrater"..

Ja, du har jo et godt poeng der med hyppigere måltider, Anarko. Kanskje jeg skal prøve det..

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat