Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 00:06   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Grunnstønad avslag

Ja, jeg tenker litt det samme som Nerthus, at det egentlig er feil å tenke at lavkarbo må være et dyrt kosthold. Man trenger ikke helsekostgreier for å leve godt på lavkarbo.

Men med det er det ikke meningen å avfeie frustrasjonen din, altså. Jeg tok opp dette med fordyret kosthold med sosionom i forrige uke - ikke på grunn av lavkarbo, men på grunn av det at jeg må velge en del litt dyrere løsninger på grunn av manglende evne til å hakke og kutte og tilberede og sånt - og hun sa at nei, grunnstønad ville ikke være på tale, der skal man visst ha veldig spesifikk diagnose for å komme gjennom. Én ting er hva leger som Fedon mener og anbefaler, NAV sine meninger er noe ganske annet.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat