Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 08:33   #670
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Ble en veeeeeldig rolig 17.mai på meg i går, noe som nok skyldes at jeg ble utsatt for for mye røyk den 16.
Tåler bare dårligere og dårligere at flere sitter å røyker i nærheten, og selv om vi satt ute så ble det for mye da det var helt vindstille.

Hadde imidlertid en helt grei lavkarbodag, men orket ikke kake
Skal nok få tatt knekken på den, da jeg har lagd snickerskonfektkaken til Gerd etter anbefalinger fra Antoinette6 - og ja, kremen var herlig!!!!
Den smakte jeg på underveis

Nå har jeg allerede vært innom vannvogna og frokostvogna, og er fortiden i møtevogna hvor jeg nok kommer til å bli værende ut dagen.
Så blir det kontroll-hos-legen-vogna som innkluderer veievogna , og da håper jeg at vektoppgagen viser seg å bestå av muskler og vann.
Uansett så toges det videre

God tur til alle og enhver

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat