Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 09:09   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Grunnstønad avslag

Grunnstønad for å kjøpe lavkarbomat? Om du bruker så innmari mye JKM så kan du jo hamstre en haug med glass når du først er i Sverige. Som en av de andre her lurer jeg også på hvor mye av det man egentlig bruker, jeg har brukt ett år på 1/8 glass eller noe...

Ellers er det jo vanlig mat vi spiser da - kokosmel og søtning fra helsekosten kan være kostbart, men vi sparer jo mye på at vi ikke kjøper vanlig mel, brød, poteter, godterier og alt det der da.

Med mindre det er noe du ikke har oppgitt i innlegget ditt synes jeg NAV har gjort det helt rette her. Det er ikke dyrere å spise lavkarbo om man handler med omtanke. Følger litt med når det er tilbud og legger i fryseren, kjøper de største pakningene med kyllingfileter f.eks. som sikkert er 50,- billigere pr. kg enn de med to fileter i osv.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat