Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her. Takk takk alle sammen Jeg fikk det dekket ja. Jeg gikk til fastlegen min med dette i januar. Magen har alltid plaget meg veldig og etter -40 kg så hang den ganske bra nedover... Fikk time til vurdering allerede i mars, og da så ho at jeg hadde masse heng og sa bare at vekta måtte ha vært stabil i ca 4-6 mnd før operasjon, så da ble vi enig om mai. Har vært utrolig heldig Og håper alt går bra framover oxo. Med smertestillende så går det så bra så Bare å stille spørsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan
Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.
Takk takk alle sammen Jeg fikk det dekket ja. Jeg gikk til fastlegen min med dette i januar. Magen har alltid plaget meg veldig og etter -40 kg så hang den ganske bra nedover... Fikk time til vurdering allerede i mars, og da så ho at jeg hadde masse heng og sa bare at vekta måtte ha vært stabil i ca 4-6 mnd før operasjon, så da ble vi enig om mai. Har vært utrolig heldig Og håper alt går bra framover oxo. Med smertestillende så går det så bra så Bare å stille spørsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan
Takk for svar Bruker dette som motivasjon for å klare å gå ned, selv om det har stått stille en stund. Lykke til videre. Du skal se det går bra med deg og at du blir fornøyd