Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-05, 18:05   #18
studentberta
Medlem

studentberta sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 57
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Hei. Jeg begynner å nærme meg målet, jeg har forandret på målet etterhvert som jeg har nådd dem, men nå er siste målvekt 65 kilo. Jeg startet på ketolysekuren januar 04, men hadde et halvt års pause med vanlig mat (der noen kilo snek seg på igjen) men har siden januar i år gått ned 28 kilo. Tilsammen har det forsvunnet 37 kilo, og kroppen har forandret seg masse! Jeg har blitt kvitt ca. 25 cm rundt midjen, 25 rundt hoftene, 10 på overarm, 15 rundt lår, 7 rundt leggen,24 rundt brystet og 4 cm rundt halsen.

Jeg har litt hengearmer, og har fått "slipsbryst" (men bedre enn ballonger!), magen er et kapittel for seg selv etter tre svangerskap og overvekt, men dette er det som er litt negativt. Det positive er at jeg er kvitt "tyrenakke", skuldrene har blitt smale, jeg har fått smalere fingrer (må ta inn alle ringene mine),og rumpa mi har blitt smal! For første gang på 25 år blir jeg nå kalt slank, folk går rett forbi meg og kjenner meg ikke igjen.... stort sett har jeg det kjempegøy!!

Jeg trener en del, jeg sykler til skolen og jeg trener kondisjon og styrke på Spenst. Dette gjør jeg for å stramme opp det som er mulig å stramme, og det gir meg velvære å være i god form + det gir masse energi!!
Jeg vil aldri komme tilbake til 107 kilo, jeg trives for godt med min nye kropp! Jeg har lært meg å leve lavkarbo, og slik skal jeg fortsette fremover.

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat