Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 18:13   #29
bevaremegvel
Medlem

bevaremegvel sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grunnstønad avslag

denne tråden har sklidd helt ut i forhold til trådstarters spørsmål.

mange har det mer travelt med å kritisere og finne gode løsninger på hvorfor trådstarter ikke skal få grunnstønad.

og ja kanskje er det billigere å lage all mat selv enn å kjøpe det på butikken, men det er mange som hverken har tid, lyst eller får til å lage alt selv.
Jeg lager det meste av maten fra bunnen av, men har likevel dyrere kosthold på lavkarbo enn jeg hadde på høykarbo.
Flott for dere som klarer dere uten biff, lever billig og klarer å holde prisnivået lavt, jeg klarer det ikke og har heller ikke lyst da jeg synes matglede er en veldig viktig del av mitt liv enten det nå er høykarbo eller lavkarbo jeg lever på. Jeg skal leve på lavkarbo resten av livet er meningen og da er det viktig å trives med kostholdet.
jeg skjærer heller ned på andre utgifter for å kunne kose meg med maten min.

og ja jeg har prøvd å bytte ut JBK med andre ingredienser i flere av oppskriftene men det er ikke alt dette er så veldig vellyket i så da bruker jeg heller JBK og får vellyket bakst fremfor noe som jeg ikke er fornøyd med.

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat