Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 19:48   #39
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Grunnstønad avslag

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg vil tro at alle her som er pokka nødt til å ta hensyn til spesielle matbehov ville fått grunnstønad.

Nå nei du, det stemmer nok ikke ... det nytter f eks ikke å ikke tåle gluten, da må man ha bevist cøliaki. Osv. TS skrev jo også at hun hadde søkt om grunnstønad pga melke- og glutenintoleranse.

Det er svært, svært vanskelig å få de fleste trygdeytelser i Norge, hvor mye man enn har behov for dem ... Det er så og si automatikk i at man får avslag (varierende fra sted til sted, og beroende på mer eller mindre tilfeldigheter). Det skal sterk rygg til for å være svak i dette samfunnet ...

Jeg vet ikke hvor berettiget trådstarters krav om grunnstønad er. Men uansett hvordan man oppfatter situasjonen hennes, så synes jeg man kan trå varsomt. Hvorfor ikke være vennlig?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat