Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 06:49   #676
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

"God morgen, alle passasjerer ! Vi nærmer oss stadig målet, og jeg ber alle passasjerer ha dette i mente. Etterhvert vil vi også hekte på et par stabiliseringsvogner. De befinner seg bakerst i toget. Der vil konduktøren oppholde seg for det meste etter ferien.

Jeg vil også be alle passasjerer om å trykke på stoppknappen når de har nådd fram til destinasjonen sin, slik at vi andre får tatt et skikkelig farvel og ønsket lykke til.

Muligheten for å kople til en veievogn til er også til stede. Her kan man notere sin nedgang fra uke til uke, - om man vil.

Ellers ønsker vi hverandre en god togtur i dag og vennligst ikke trekk i nødbremsen.

God tur!"

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat