Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 07:00   #3
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Ekstrem mensblødning

Opprinnelig lagt inn av mio87, her.

jeg blør og blør og blør :S friskt mørkt blod og må skifte HELE tiden. Ikke nok med det, hver gang jeg tørker meg etter dobesøk så detter det ut svarte blodklumper,koagulert blod, ganske store :S aldri opplevd før..

Det er normalt med klumpar ved kraftig mens, fordi det blir for lite av det stoffet som skal hindre koagulering (eg hugsar ikkje kva det heiter, det er mange år sidan eg las om dette og eg har ikkje tid til å oppfriske det akkurat no på morgonen).

Sjølv har min mens endra seg på lavkarbo. Eg kan få ganske kraftig blødning i oppstarten, og så er det liksom ferdig på to dagar, mens eg tidlegare hadde det heile trekt ut i 5. (Den gongen brukte eg ikkje menskopp, så totalmengda mensvæske som kjem ut veit eg ikkje, men no sist kom vel totalen på ca 115-120 ml i heile perioden, derav 90 ml på eitt døgn.)

Eg har ikkje noko godt svar til deg kvifor du opplever dette akkurat no, og eg har ingen erfaring med cerazette eller andre hormonpreparat heller, ville berre nemne at i alle fall klumpar er ikkje unormalt v kraftig blødning. Om det varer ved i fleire dagar og/eller du startar å kjenne deg dårleg, bør du gå til legen.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat