Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 08:48   #62
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Grunnstønad avslag

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Jeg vart muligens krass i innlegget mitt, men det var mest for å få deg til å innse at det er ikke dyrt, hvis du ikke vil det skal være det. Og du kan ikke tenke sånn som du skrev i hovedinnlegget at om du ikke får grunnstønad kommer du til å dø av fedme.. Det er isåfall ditt valg å backe ut for du får litt kritikk! I stedet burde du tatt det til deg og sett at du er ikke alene, vi andre klarer det, så hvorfor skal ikke du, alle har samme utgangspunkt, vi har mulighet til å spise den samme maten, være like sterke.
Det jeg prøver å si er at du trenger ikke gi opp om du får litt kritikk, du kan heller ta det med deg på veien, å se at vi er mange i samme båt, som ikke får stønad men klarer det likevel..

Du kan heller dø av fedme, hvis du gir opp, går tilbake til gamle vaner og tenker sånn som du gjør..

Mulig at jeg også er krass, men jeg stiller meg bak deg i denne. Lavkarbo skal ikke være dyrt, og vi skal ikke ha stønad for å spise lavkarbo. Da blir vi jo "de derre folka som må ha stønad for å spise". Not good at all.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat