Sv: Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere?
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Tror dette går veldig mye på VILJE jeg. VIL man finne rimelige løsninger klarer man alltids det 
dette er det mye sannhet i.
men så er det vel litt forskjellig hva vi vil da.
noen synes det er ok å spise mye egg, lage det meste fra bunnen av, løpe på tilbud, mens andre setter mer pris på variasjon i kosten, dyrer kjøtt, har ikke tid til å gå fra butikk til butikk for å finne tilbud.
Gerd skrev: Er vel ikke noe å undre over at man prøver å holde kostnadene nede vel?
selvsagt ikke! det undrer jeg meg ikke over 
og som deg så elsker jeg også å lage mat så jeg lager også mye fra bunnen av, mye arbeid ja, men jeg liker det så har alltid gjort det enten vi har spist lavkarbo eller høykarbo.
men som sagt før så har jeg ett noe fordyret kosthold på lavkarbo, men godtar det og er fornøyd med kostholdet og det er viktig om jeg skal ha dette kostholdet resten av livet.
(ett par av dere andre som har kommentert mitt innlegg vil jeg benytte min evne til å overse, dere er så usaklige i tråd etter tråd her inne at jeg later som om dere ikke finnes dere har en evne til å såre andre med deres innlegg, kunne kanskje vært en ide med litt kurs i nettetikk?)
|