Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-05, 12:35   #4
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

er jo mange steder i nærheten av bergen med blåbær da..

så lenge du er utenfor sentrum tror jeg ikke det er noe problem.. mamma bor 15km fra bergen sentrum mitt i en blåbærtue.. skal ut til henne i dag.. kansje jeg plukker meg noe vi har bare bringebær her jeg bor.. litt blåbær men ikke mer en 10 bær om dagen ca var ute i øyene her for noen dager siden.. det var det sinnsykt mye blåbær..

vi ble sent ut i skogen av lærerne for å lage pil og bue og kom tilbake blå rundt kjeften alle sammen :P

er ikke bare barn som sporer av når de skal gjøre ting.. førskolelærere og kansje derfor vi trives så godt med barn?

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat