Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 20:57   #43
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Må de spise fiskekaker og pølser ørten dager i uken de da? Kan du ikke heller konse om å lage mer ren mat til alle sammen, også fiskekaker og kjøttkaker og sånn, istede for å lage en mat til deg og en mat til de andre? De har heller ikke godt av å overspise fiskekaker

Her er det bare meg, og jeg vil ikke si det er særlig dyrere. Har bytta ut burgern på mixen med grillskiver og fersk salat fra ICa liksom. Hater å lage mat.

Men får ikke mannen med på å spise mer sånn som mer siden det er så skuuuuuummelt med fett.

Hahahaha! Ørten dager i uka du! Nå fikk du meg til å le. Snakk om å lese innleggene som fanden leser bibelen du

Nå vet du ingenting om hva vi spiser, hvor ofte vi spiser det vi spiser og for alt du vet kan det hende at fiskekaker og pølser kun var eksempler Ikke for det, pølser ørten ganger i uka kan jo være godt det