Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 01:18   #1789
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

titti, om du har lyst på ed-produkter, men har lite penger, har jeg en eske her, tenker halv pris er ok? det gjeder jo dere andre også. kan lage en liste imorgen og legge det ut på salgstråden.

flott med nedgang titti!

og gro, høres ut som det er smart med en pause. tar mye energi å skulle være streng med seg selv hele tiden. og selvsagt skal du ikke gi opp. kooos deg masse med ferie.

er jo forsåvidt pause jeg har nå, etter bare 6-7 mnd. Var oppe hos min mor på 17. mai. vekten sto så godt som stille, mulig det var noen 100 gr opp eller ned, men det betyr stille. pjuhhh,,,trodde kanskje jeg hadde gått opp mye. så da fortsetter jeg som før, til jeg føler meg engasjert nok til å ta fatt på resten. jeg jobber fortsatt med å bli glad i meg selv, slik jeg er nå. det går bedre og bedre.

ellers driver jeg med eksamenslesing. døgnrytmen er totalt forskøvet, men det er likegreit, for da sover alle når jeg blir fristet til å gjøre noe annet enn matte. var i nærheten av et sammenbrudd tidligere idag, men så skjønte jeg regnestykket, så da feiret jeg med en kopp kaffe

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat