Sv: Min vei ned med lavkarbo/ketolyse
Da var 17. mai gjennomført og det fristet ikke å sprekke en gang MEEEEN, jeg datt ut av ketose. Dagen etter var det ingen utslag på sticksene. Jeg spiste ingenting jeg ikke skulle så da antar jeg at det var sukkeralkoholene som var i den sukkerfrie sjokoladen som gjorde det. Hva tror dere?
Tanta har og kommet, men kg er der fremdeles. Blir bittelitt frustrert over det, men men. Jeg har ikke tenkt å gå vekk i fra lavkarbo av den grunn, jeg trives veldig godt.
Har bestilt 3 pakker fra iherb.com, det ble 1 liter cocosa, 500 ml. udos choice, 2 pk. spry tyggi, 4 yogi chai te og 650 gr. fiberhusk. Gleder meg Hva har dere erfaring med å handle der?
I går fortalte jeg om lavkarbo til ei jeg kjenner som har har Psoriasisartritt. Hun fikk låne begge hexeberg bøkene og både hun og mannen skulle prøve. Spennende.
Ellers har jeg trent endel, ble 900 kcal på en spinningtime i går, det var fantastisk! Men jeg er ganske kvalm timene etter hard trening, har dere noen erfaring med det?
I kveld skal jeg ha sushi med veninner, det får bli uten ris på meg evt. kan jeg ha de uten ris, hva heter det?
Sist redigert av Idamortil4 : 20-05-11 kl 07:51.
Årsak: glemt no
|