Sv: Klær og kropp
Med mindre du har photoshoppet det bildet til døde, vil jeg påstå at:
a)Du har timeglass-fasong, definitivt ikke pære, og
b) Du har allerede en kroppsfasong som ikke burde være vanskelig å kle i det hele tatt, du ser kjempefin ut!
Og du, når du er på vei ut døra, og tenker "Herregud, jeg ser ikke ut, jeg må skifte", så ikke snu, gå videre, med rak rygg, og gi faen i de selvdestruktive tankene- for den første tanken du fikk foran speilet, at du så pen ut, er den du skal høre på- den tanken kommer fra magefølelsen din, tvilen etterpå er bare hjernen din som f.... med deg. 
Opprinnelig lagt inn av xRainx, her.
Ethereal:
Jeg har ikke timeglass, men pære. Eller kan hende jeg tar feil, men ser hvertfall en pære i speilet Jeg har store bryster da, og det går innover mot midjen, men så utover igjen og veldig utover med klumper og alt. 
Jeg er sånn som kan se meg i speilet og tenke "NÅ ble jeg pen!" men så fort jeg går ut døra vil jeg løpe inn og skifte. Spesielt i taits-sesongen der man ser alle jenter med syltynne ben...
I går følte jeg det sånn, følte at appelsinhud og klumper og alt visstes så godt. Jeg kan ikke gå ut om kosehåndtakene vises for mye, prøver alt å få dem ned igjen.
Uhm... Jeg skal prøve å være såpass modig at jeg legger ut bilde. Jeg følte meg supermodig i går, selv om jeg ville løpe inn og skifte.
Beklager dårlig bilde.

Sånn så jeg ut i går da vi feira 17.mai. Taitsen er litt mer gjennomsiktig da, derfor panikken. Og posituren min der gjorde ikke saken så mye bedre rundt mage-fronten 
Men jeg elsker den kjolen, var sønderknust da den var for trang, og superlykkelig at den endelig passet meg (at den ikke lå stramt over baken og baken mer)...
Huff, blir litt nervøs nå 
Man blir sårbar når man viser fram sånne bilder. Men hey, dette beviser hvor trygg jeg er på dette forumet. 
|