Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 13:39   #22
Snuppeline74
Juniormedlem
 
Snuppeline74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 29
Snuppeline74 er ny på veien

Sv: Bo hos svigers - hjelp!

Dette her har jeg også opplevd. For tre uker siden var jeg på helgebesøk. Da vi kom frem klokka seks på kvelden hadde ikke fruen i huset lagd noe mat eller handlet inn noe, for det var jo så vanskelig med meg og kostholdet mitt. Sliten og sulten som jeg var (hadde spist lunsj 1030) turte jeg ikke si så mye. Så vi dro til butikken og handla, og jeg følte jeg fikk bare en masse akking og ojing (huff for et ord) over hva hun kunne kjøpe eller ikke kjøpe til mat. Jeg prøvde flere ganger å si at hun ikke skulle ta hensyn. Var det noe jeg trengte så kunne jeg handle det selv. Nå skal det sies at jeg hadde sørget for å ha med meg knekkebrød i sekken. Da jeg prøvde å slå an med en spøk om at jeg var vanskelig, så fikk jeg som svar at ja det var jeg. Da hadde jeg mest lyst til å dra hjem igjen.
Neste uke så skal jeg på seminar med jobben, med tre retters to dager i strekk hvor maten allerede er bestemt. Prøvde iherdig å si i fra om at det er visse ting jeg ikke kan spise, men da fikk jeg beskjed om at det bare er vegetarianere eller diabetikere som blir tatt hensyn til. Tror jeg må sørge for å ha med meg en del lovlig mat i kofferten.
Sukk - er ikke alltid enkelt dette .

Snuppeline74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat