Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 14:47   #7723
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vil bare rapportere eventuelle interesserte her om at mine tidligere dataproblemer har løst seg, dvs jeg har funnet årsaken. Da jeg reduserte antall faner på nettleseren (google chrome) ble problemet borte. Og jeg er nå ganske sikker på at krøllet oppsto fordi Firefox ble brukt samme dag. Jeg kom nemlig til å klikke på Firefox-ikonet her en dag, og da jeg åpnet Chrome begynte maskina å jobbe hardt igjen ... Jeg gjorde det samme og reduserte faneantallet, og problemet var borte.

Jeg synes det er litt merkelig at det skal bli problemer av å bruke to nettlesere, men men ...

Er det noen andre enn meg som har sviktet Firefox til fordel for Chrome, forresten? Jeg liker den lille ildreven, men på denne maskina som har det nyeste skjermformatet som er mye lavere enn på den gamle maskina, synes jeg tar Firefox' oppsett stjeler alt for mye av plassen i skjermbildet ... Chrome sin løsning er veldig grei med miniatyrbilder, men ikke like greit på alle måter, og sånn prinsipielt ville jeg heller brukt Firefox

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt