Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 16:34   #53
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Herreminhatt, dere er jo kjempeflotte og trenger en aldri så liten realitycheck tror jeg Dere har en sånn kropp som jeg bare drømmer om.

Skulle gjerne hatt Etherals eskpertise jeg også, men jeg tør i hvert fall ikke legge ut bilde nå Men så må jeg ned over 40 kilo for å komme meg inn i normalvektskategorien, så jeg må faktisk bare nøye meg med det som passer og ikke det jeg syns er fint (for det passer jo aldri). Men når jeg blir tynnere og ikke lengre må i stor dame avdelingene, så ber jeg gjerne om ekspertise Men det blir vel noen år til det

Du kan jo sende meg en mail med bilde, så kan jeg gi deg råd "under disken". Sender deg pm!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat