Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-05, 21:12   #5
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

7 åringen min får børdskiver av Fedonbrød/lavkarbobrød eller knekkebrø, med ost eller kjøttpålegg. Også gjerne noe ved siden av: Kanskje et kokt egg ved siden av, noen coctaitomater, en gulerot eller en liten flaske biola, kanskje en frukt. Også vann til drikke - til skolemelken kommer igang. - så spennende er vi ... Også har hun spist havregrøt med cc hjemme før hun går.

Skulle gjerne hatt i slike koselige hilsner som jeg husker Anne pleide gi sine barn i matpakken, men det er jeg liksom ikke kommet i gang med. Kanskje jeg skulle lage ferdig en bunke å ha liggende i kjøkkenskuffen, ved mellomleggspapiret?