Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-05, 07:44   #2
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Antioksidanter er jo mye brukt unnskyldning for å spise noe som er usunt, slik som kaffe, sjokolade, vin og wisky. Nå inneholder det meste av mat antioksidanter. de har bare ikke undersøkt alle matvarene enda. De som er undersøkt er jo ofte de som har ett dårlig rykte fra før.
Bær derimot er mye undersøkt fordi de forventet å finne mye antioksidanter der. At blåbær og tomat inneholder mye antioksidanter er det ingen tvil om.

Passer egentlig ikke så mye på det hver dag, bare hvis jeg tar C-vitamin, får mye bedre effekt av C-vitaminen hvis jeg også får i meg noen flavonoider....

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat