Tråd: Vurdering ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 00:35   #1
xRainx
Medlem

xRainx sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
xRainx er på en erverdig vei
Question

Vurdering ...

Jeg har gått på lavkarbo, og synes det er så fantastisk.
Men jeg ser mange her på forumet har fått enda bedre effekt av ketolyse-kuren, og MANGE skryter av den. De som følger den nøye opplever store vekttap, og jeg vil også!
Har nå bestilt en ketolyse-bok, for jeg vet ærlig talt ikke så mye om det. Var litt informasjon i fedon sin bok, men ikke mye. Så når boka kommer skal jeg sette meg ned og studere den nøye, å se om hvordan det der fungerer. Om det er noe jeg vil begynne på.

Men er ikke bare fra bøker man vet om det fungerer... Dere trenger ikke å forklare alt hvordan man gjør det eller noe sånt, men hadde vært kjekt om noen kunne fortelle fordeler og ulemper, om hva dere synes best av lavkarbo og ketolyse... Og deres egne erfaringer?

Jeg er kjempeutålmodig på å komme meg i vekt, og faller ofte for fristelser. Men når jeg har litt strenge regler, og kjenner virkningen, og får bevis, så blir jeg enda mer motivert til å fullføre fult ut.

xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat