Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 10:42   #35
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Håper vi får høre hvordan det går.

Jeg mener det eneste vi kan gjøre (vi som allerede vet effekten av lavkarbo), er å være med på å spre informasjon om LCHF på et mer profesjonelt nivå, i stedet for å presse det nedover ørene på folk. Har prøvd det også og det er en utrolig dårlig fremgangsmåte. Jeg tror ikke jeg er den eneste som har gjort det før heller, for det er ikke uten grunn enkelte kaller LCHF for en sekt... noe jeg faktisk forstår.

Og jeg skjønner også entusiasmen til lavkarbere som ofte reagerer først med forundring over at dette faktisk virker, og så med sinne fordi ingen har fortalt dette før. Vi har blitt fôret med løgn hele livet, og nå vil vi fortelle sannheten. Når vi preker om sannheten til folk som fremdeles er inne i glassklokken, vil det selvfølgelig ha en negativ effekt.

Meld dere inn i foreninger, vær med på å spre informasjon på en skikkelig måte. Foreningen KOSTREFORM trenger aktive og entusiastiske medlemmer som kan være med i lokallag, holde kurs osv.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat