Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 18:29   #46
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Har ei meget overvektig venninne. Hadde noen nærmet seg henne for å "redde" henne hadde hun smilt, svart høflig og ramlet så langt ned i kjelleren når hun ble alene, at det tar uker for henne å komme seg opp igjen.

Har en datter som er overvektsoperert, hadde noen tatt kontakt med henne i et slikt ærend hadde hun blitt fly forbannet for så å deppe totalt og kutte seg.

For meg spiller det liten rolle hvordan hun tilsynelatende tar det, er hun så overvektig er garantert ikke du den eneste som har kommentert det og gitt råd for å "redde" henne.

VIL hun slanke seg, om hun virkelig er klar for det rent mentalt, finner hun hjelp og informasjon. At man er blant de som kan hjelpe, med bla kunnskap om lavkarbokosthold, finner man alltid måter å fått formidlet.

Så, vær varsom! Ikke alltid så lett å vite hvordan vedkommende egentlig har det på innsiden, når dere ikke kjenner hverandre vet du

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat