Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-04, 21:49   #463
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Var det ikke stein Lise hugget da Anne? Ikke det samme som ved det.... (*ert-ert*).

Nå hadde jeg et sånt lykke-glimt inni meg. Jeg har ryddet i papirer på kontoret mitt i dag. Ble fint. Mannen min har jobbet mye ute i dag; vi har fått grus, han har sådd blomstereng opp mot skogen og har begynt å gjøre klart for plen bak huset. Nå sitter jeg og ser utover "dalen" ned mot bygda. Åker, busker og gårder bader i kveldssol. Det ser ut som vi er i Irland. I morgen skal resten av familien plukke jordbær på selvplukk, i dag har vi spist Mads' fiskesuppe til middag. Barna har lekt ute i hele dag og sover nå søtt. Summen av alle disse tingene gjør at jeg blir lykkelig.