Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 21:37   #49
Olive Oil
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Til dere som hele tiden argumenterer med at hun muligens vil bli såret eller deprimert, så fatter jeg ikke hvordan dere kan tenke sånn. Altså, det er klart det kanskje kom til å skje, MEN når man er så overvektig så er det rett og slett verdt å risikere å såre noen, hvis man kanskje kan hjelpe.

Jeg skjønner veldig godt hvorfor mange argumenterer med det. Overvekt kan ha mange årsaker, og jeg tør påstå at over halvparten av de sykelig overvektige har kommet dit de er pga. psykiske tilstander. Mat er trøst når man er deprimert, og jo tyngre man blir, jo større blir den onde sirkelen. Jeg håper det virkelig er så rosenrødt som du tror, og at du ikke har tatt på deg mer enn du klarer å bite over. Ikke for å være ekkel, men du minner meg litt om en nykristen som vil frelse folk som ikke har innsett det du har gjort.
Uansett, det er jo ikke tvil om at jenta trenger hjelp, og jeg håper virkelig for hennes del at dette går bra.

Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat