Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 23:37   #33
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Til frokost i dag spiste jeg et egg og tre osteskiver med majones. Og fikk vondt i magen. Etter et par timer gikk det over og vi dro på dugnad i barnehagen. Koselig! Så kom all maten frem, alle hadde med sin egen grillmat pluss noe kaker og salat/o.l til fellesbordet. Så mye digg! Jeg åt: 2 biter lavkarbovaffel, 2 biter pizza, 2 biter pai og 2 biter sjokoladekake. Og når jeg sier biter så mener jeg en bit med munnen. FIkk så dritvondt i magen da vi kom hjem. Fast bestemt på å være "flink" til middag og spise bare bittelitt. Lagd middag med rent kjøtt, rene grønnsaker, ikke noe krydder. Har spist 7-8 biter til sammen fordelt på timene utover kvelden. Vondt igjen! Det er dette jeg har spist i dag!

Jeg kan ikke få sagt hvor lei jeg er..prøver å sette min lit til legen, men ble litt oppgitt da han var så sikker på at jeg hadde et magesyreproblem, og under gastroskopi var det absolutt ingenting i veien med magesekken eller syreproduksjon.
På torsdag var jeg hos legen, tok masse prøver ift. lever, skal dit tirsdag igjen...er lei av å mase på dem, jeg hater å være sånn, jeg føler at jeg helst burde være så dårlig at jeg kryper av gårde for å be om hjelp...prøver å fremstille hvor ille det er, men føler ikke at jeg klarer det...
Æsj, jeg vil bare være frisk og nyte våren og sommeren som kommer, jeg håper så at jeg blir frisk til sommerferien så ikke hele sommeren går i vasken! Klarer ikke være så energisk og leken mamma, og syns spesielt stakkars snuppa blir satt mye på vent når jeg har vondt.
I morgen kommer moren min og det skal bli godt at hun er sammen med barna..

Sorry at jeg syter! Men det er godt å skrive av seg litt..

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat