Så leit å høre at du fortsatt sliter sånn! Har du prøvd å spise helt fettfritt? Altså kun tørre knekkebrød (gi f... i lavkarbo noen dager) med mager ost etc? Er fortsatt temmelig sikker på at problemet ditt er gallestein og da kan det hjelpe å holde seg unna fettet. Grønnsaker går også ut desverre, da de er tungt fordøyelige og fremprovoserer galleblæren til å trekke seg sammen å sprute ut gallesaft + evnt steiner! "...jeg føler at jeg helst burde være så dårlig at jeg kryper av gårde for å be om hjelp...." skriver du! Men om du hadde dratt til legen når det var som verst, hadde du vel måttet gjøre akkurat det! Tenkt litt på det, du, og at de faktisk er til for oss! Du skal ikke ha det ille fordi legen ikke skal mases på! Så det så! Eller du kan spise før legetime på tirsdag! Kanskje han legger deg rett inn! Du må gjerne gjøre som en venn av meg gjorde da han føler seg lite hørt av legen sin. Han sa: en venninne som er sykepleier sa da hun så meg, at........... Jeg hadde nemlig observert hvor dårlig han faktisk kunne bli av medisinene legen hans sa ikke hadde bivirkninger. Han fikk andre medisiner på flekken og ble kvitt både plager og bivirkninger! Smerter etter matinntak-> gallestein Går over etter noen timer-> gallestein Kommer i tak-> gallestein Vannvittige smerter rett under ribbena/bakover mot ryggen-> gallestein Diare (sett i forhold til de andre symptomene)->gallestein Gir "anoreksi"-> gallestein Hva er det legen din ikke skjønner???