Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 00:33   #55
Anos
Medlem

Anos sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Anos er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Krenkelse? Jeg vil anbefalle deg å sette deg bedre inn i lover, rettigheter og personvern på nettet. Jeg er den siste som kommer til å henge noen ut på nettet og legge ut uønsket informasjon om noen på nett. Jeg er ikke dum - jeg har anbefalt henne lavkarbo. Et google søk på lavkarbo vil gi henne tusener av treff fra akkurat dette forumet.

Hvis hun virkelig vil sette seg inn i dette så vil hun garantert se dette forumet, og kanskje til og med lese denne tråden. Jeg var klar over det, så jeg klarte å skvise inn i samtalen at jeg hadde skrevet om dette på et forum. Jeg følte at det var ok å si det, da jeg tidligere hadde fortalt hun at jeg stusset veldig på om jeg skulle kontakte henne eller ei.

Vi hadde en samtale om dette, og om man burde gripe inn i lignende situasjoner eller ikke, når man ikke kjenner personen man vil hjelpe. Vi snakket lenge tidligere i dag. Jeg ville aldri skrevet noe jeg følte var upassende. Hun tar det med en god latter og synes det var helt ok.

Hun og jeg er helt anonym. Jeg legger ikke ut noe som helst slags personlig informasjon om meg selv på nettet. Ikke engang navn eller by. Pga det er hun også helt, helt anonym.