Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 11:37   #61
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Jeg har litt samme dilemma selv, ettersom min svigermor er sykelig overvektig. Der har det føltes helt uakseptabelt å blande seg inn, men jeg er enormt frustrert på min kjære og hans familie som møter saken med en "det er hennes liv, vi vil ikke prate om det"-innstilling. Jeg føler veldig at hun ties rett i grava.

Hva slags forhold har du til din svigermor da? Er dere såpass nære at du kan gi henne f.eks. Sofie Hexebergs bok, på tomannshånd og si at dersom hun vil snakke med deg om kosthold så er du der for henne? Eller vil hun bite hodet av deg om du gjør det?

Dama vet jo med all sannsynlighet at hun er helseskadelig overvektig - hun er jo ikke så dum!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat