Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 12:35   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan komme seg tilbake etter en stor sprekk?

Opprinnelig lagt inn av Silje151, her.

Da er jeg tilbake i landet og skal begynne på den riktige levemåten igjen
Jeg tror den første uken blir beintøff, i dag skal jeg bare pakke og rydde før jeg drar hjem for to måneders sommerjobb i morgen etter siste skoleframføring.

Hjemme venter store problemer, stemoren min er fullstendig frelst på å spise minimalt med fett og kalorier og har absolutt ingen forståelse for andre metoder. Når jeg var hjemme i påsken løste eg det ved å lage middagen hver dag, men det vil ikke funke i to måneder når hun ser hva jeg lager.

Har dere noen forslag til hvordan man takler sånt?

Her ser jeg faktisk ikke problemet - du har sommerjobb og kan forsørge deg selv, ergo kjøper og lager du din egen mat. Om stemor skulle protestere så sier du at på samme måte som hun følger sin diett så følger du din og de to er dessverre ikke kompatible med hverandre.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat